الجمعة، 30 أغسطس 2013

تفسير حلم مفرش عروسة ابيض



سلاام عليكم ورحمة الله وبركاته

العزيزة بنت اسيا ربنا يجعل مجهودك ف ميزان حسناتك ياارب



حلمت خير اللهم اجعله خير

اني انا وماما ف سنتر كبير ونازلين نشتري هدوم العيد (الحلم كاان ف رمضان واناف الحقيقة قلت مش هشتري لبس جديدولاحااجة) وكنا انا وماما وتقريبا معانا حد تااني وبنلف عاادي لقيت ماما راحت سحبتني من ايدي وقالتلي تعالي احنا هنروح نشتري حااجة ورحنا لمكان بيبيع مفارش سرير من اللي بتشتريها العروسة ف الجهاز وماما راحت قالتلي اختاري واحد ع ذوقك قلتلها ليه قالت اختاري بس الاول وكان ف اكتر من واحد واشكال حللوة بس عجبني مفرش بسيط لونه ابيض وقلت لماما ده حللو قالت مااشي وساءلت صاحب المحل عن السعر قالها تقريبا 500 اواكتروتقريبا اشترته بدون فصاال وانا قلتلها ده لمين؟قالتلي ليكي انتي هنشيله ف جهازك (ماما ف الحقيقة مش بتشتري اي حاجة وتشيلها ف جهازي)قلتلها ليه انا لسه مش مخطوبة ردت وقالت ملكيش دعوة يمكن تتجوزي قريب قلتلها طب بس تمنه غاالي خااصة اني مش محتاجاه دلوقتي واحنا هنشتري هدوم وكان ممكن نشتريه بعدين راحت قالتلي ملكيش دعوة انا معايا تااني وانا كنت مبسوطة


انا انسه 21 سنة مش مخطوبة ولامرتبطة

الحلم عادي مش استخارة

اسمي ايه واسم ماما نادية

الحالة الدينية الحمد لله ولانزكي ع الله احد مش بقول الرقية الشرعية









via .:: منتديات الوليد ::. http://forum.el-wlid.com/t483276.html

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق