الجمعة، 30 أغسطس 2013

تفسير حلم السفر وشنط الهدوم والسفينه والبحر ؟؟؟ بعد استخارة



حلمت ان انا مسافرة انا وبنت عمى وقاعدين نحضر شنطنا وانا قاعدة اطبق هدوم واحطها في الشنطه وكأنى كنت مسافرة للشخص اللى بحبه وده اللى كنت مصلية ليه استخارة ؟؟؟؟؟؟؟؟ يارب خير انا اسفه انى هكتب احلام تانية بس كل الاحلام دى حلمتها ورا بعض في ايام متتاليه وانا بمر بمشاكل كتيرة الايام دى خاصه بالموافقة على زواجى فأرجوكى اعذرينى وكل االاحلام دى كنت مصليه استخارة ونايمه الحلم الثانى حلمت انى في محل ميكياج وبشترى روج لونه وردى كده وفى الحلم ده كأن انا هتزوج ابن عمى واسمه محمد بالرغم من انه متزوج في الواقع والشخص اللى مصليه ليه الاستخارة نفس الاسم بردو اسمه محمد ؟؟ الحلم الثالث حلمت انى راكبه سفينه كبيرة انا والشخص اللى يريد الزواج بى وكان في عواصف صعبه جدااا وكان هو اللى بيقود السفينه والامواج صعبه وعاليه وكنت حاسه اننا هنموت وبقيت اقول يارب نجينا والحمد لله وصلنا لميناء وقالى الحمد لله ربنا نجانا ؟؟؟ الحلم الاخير حلمت انى بشترى ملابس وقستها لقتها جميله اوووووووى وكمان قست حذاء وكنت معجبه بيه جداا كان لونه بنى ولما رجعت البيت قعدت ادور على الهدوم اللى اشترتها ملقتهاش وقعدت اعيط كتير وماما قالتلى دورى عليها بدور لقتها وفرحت اوى ؟؟ انا اسفه جداااااااااااا انى كتبت الاربع احلام بس انا فعلا محتاجه لتفسيرهم الوقتى لان بمر بظروف نفسيه صعبه وكانوا الاربعه في اربع ايام متتاليه وبعد صلاة استخارة ارجو الرد ربنا يكرمك يااااااااااااااااااارب








via .:: منتديات الوليد ::. http://forum.el-wlid.com/t483281.html

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق